چیدمان جهیزیه عروس اینستا شیک با دیزاینی فوق العاده خاص

چیدمان جهیزیه عروس اینستا شیک با دیزاینی فوق العاده خاص

چیدمان جهیزیه عروس اینستا چیدمان جهیزیه عروس اینستا را برای نو عروسانی آورده ایم که به زودی به خانه خود می روند چیدمان …

طرز تهیه گوجه خشک خانگی خوشمزه مدل بازاری

طرز تهیه گوجه خشک خانگی خوشمزه مدل بازاری

طرز تهیه گوجه خشک گوجه خشک خانگی دارای خواص بسیاری است و می توند جایگزین مناسبی برای رب های صنعتی باشد برای دیدن …

ساده ترین روش های جدا کردن هسته آلبالو در خانه

ساده ترین روش های جدا کردن هسته آلبالو در خانه

 جدا کردن هسته آلبالو درست کردن شربت آلبالو و آلبالو پلو قالبی خوشمزه نیاز به آلبالوهای تازه و هسته گرفته دارد در این …

طرز تهیه غوره غوره

طرز تهیه غوره غوره خانگی و خوشمزه مرحله به مرحله غوره غوره چیست غوره نمکی خواص غوره غوره غوره ترش طرز تهیه غوره غوره با آبغوره غوره انگور عکس غوره  طرز تهیه ترشی غوره  

اگر در فصل غوره هستید غوره غوره را حتما درست کنید این خوشمزه جذاب که طعم ویژه ای به خورش های شما می دهد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه غوره غوره خانگی و خوشمزه در ادامه با سایت داجان همراه باشید.

مواد لازم غوره غوره
غوره۱ کیلو
بطری خالی۱ عدد ترجیحا شیشه ای
آب حدودا۲/۵ لیوان
نمک۳ قاشق غذا خوری
سرکهنصف لیوان

طرز تهیه غوره غوره

مرحله اول

برای درست کردن غوره غوره، غوره های تازه را تمیز بشویید و بگذارید آبش برود و خشک شود سپس دانه های آن را از شاخه جدا کنید اگر دم کوچک غوره روی آن ماند ایرادی ندارد.

مرحله دوم

یک شیشه را تمیز بشویید و بگذارید خشک شود سپس غوره های دانه شده را داخل آن بریزید تا کاملا پر شود سپس شیشه را تکان دهید تا جاهای خالی پر شود آب و نمک را با هم مخلوط کنید.

مرحله سوم

دو سوم شیشه را با آب و نمک پر کنید و بقیه شیشه را با سرکه پر کنید درب ظرف را ببندید و برای ۵ روز در محیط آشپزخانه بگذارید سپس در یخچال تا یک سال قابل نگهداری است.

مرحله چهارم

غوره غوره خوشمزه را برای بسیاری از خورش ها به ویژه خورش بادمجان می توانید استفاده نمایید که طعم فوق العاده ای به آن می دهد. نوش جان.

غوره غوره چیست؟

غوره، انگور نرسیده و ترش مزه است که با آن می توانید آبغوره یا غوره غوره ترش و خوشمزه درست کنید و در غذاها استفاده نمایید به جای مواد غذایی ترش مزه می توانید غوره به خورش خود اضافه نمایید که طعم فوق العاده خوشمزه ای به غذا می دهد.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 29 تیر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام داجان و لینک مستقیم بلا مانع است.