جدیدترین شینیون مو جمع و باز از به روزترین کالکشن های اروپایی

جدیدترین شینیون مو جمع و باز از به روزترین کالکشن های اروپایی

جدیدترین شینیون مو جدیدترین شینیون مو را از به روز ترین کالکشن های روز  اروپایی برای خانم های خوش سلیقه گردآوری کرده ایم، …

طرز تهیه روغن جدا کننده کیک خانگی ساده و کاربردی

طرز تهیه روغن جدا کننده کیک خانگی ساده و کاربردی

طرز تهیه روغن جدا کننده کیک روغن جدا کننده کیک به ما کمک می کند که کیک را سالم و راحتتر از قالب …

طرز تهیه لبو خوشمزه و قرمز به روش بازاری

طرز تهیه لبو خوشمزه و قرمز به روش بازاری

طرز تهیه لبو یکی از خوشمزه های فصل سرما لبو است که با چغندر قرمز درست می شود که طعم بازاری آن فوق …

طرز تهیه سیب زمینی رشته ای

طرز تهیه سیب زمینی رشته ای سرخ شده به روش رستورانی طرز تهیه سیب زمینی رشته ای بدون دستگاه طرز تهیه سیب زمینی لوله ای رنده سیب زمینی رشته ای سیب زمینی رشته ای دستگاه سیب زمینی رنده شده سرخ شده  طرز تهیه سیب زمینی متری طرز تهیه سیب زمینی خلالی سوزنی طرز تهیه خلال سیب زمینی

سیب زمینی یکی از مهمترین مواد غذایی است که در اکثر غذاها به شکل های مختلف آب پز و سرخ شده استفاده می شود سیب زمینی رشته ای مدل جدیدی از پخت سیب زمینی است که برای تزئین در کنار خوراک ها  استفاده می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سیب زمینی رشته ای سرخ شده به روش رستورانی در ادامه با سایت داجان همراه باشید.

مواد لازم برای سیب زمینی رشته ای
سیب زمینییک کیلو
روغن مایع سرخ کردنیبه مقدار کافی

طرز تهیه سیب زمینی سوزنی

مرحله اول

سیب زمینی را پوست بگیرید و بشویید و با رنده های که در پلاسکو ها موجود است و به راحتی خلال نازک می کنند به رشته های نازک برش بزنید و در ظرفی آب و یخ بریزید و کنار بگذارید.

مرحله دوم

سیب زمینی رشته ای را داخل آب و یخ ریخته و برای مدت نیم ساعت اجازه دهید به همین حالت استراحت کند و نشاسته اش خارج شود سپس آن را داخل آبکش بریزید تا آب اضافه اش برود.

مرحله سوم

سیب زمینی ها را روی یک دستمال تمیز پهن کنید تا خشک شود سپس در تابه روغن بریزید بعد از داغ شدن روغن سیب زمینی رشته ای را در مقدار کم داخلش می ریزیم تا شناور باشد.

مرحله چهارم

اجازه دهید تا سیب زمینی های سوزنی ما کاملا سرخ و طلایی رنگ شوند سپس از تابه خارج می کنیم و روی دستمال آشپزخانه می ریزیم تا روغن اضافی آن گرفته شود.

مرحله پنجم

از این سیب زمینی رشته ای ترد و خوشمزه در کنار غذاهایی مثل بیف استراگانف، چیکن استراگانف ، خوراک مرغ و .. می توانید استفاده کنید و از خوردن آن لذت ببرید. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 16 تیر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام داجان و لینک مستقیم بلا مانع است.