مدل مانتو بلند شیک و فوق العاده باکلاس با طراحی های 1403

مدل مانتو بلند شیک و فوق العاده باکلاس با طراحی های 1403

مدل مانتو بلند شیک مدل مانتو بلند شیک را از ژورنال های روز و مطرح برای خانم های علاقه مند به این سبک …

نکاتی برای آرایش بهتر و زیبایی بیشتر و طبیعی تر

نکاتی برای آرایش بهتر و زیبایی بیشتر و طبیعی تر

نکاتی برای آرایش نکاتی برای آرایش بهتر و زیبایی بیشتر و طبیعی تر به شما کمک می کند تا با رعایت چند ترفند …

نحوه استفاده از مرطوب کننده پوست برای داشتن صورتی درخشان

نحوه استفاده از مرطوب کننده پوست برای داشتن صورتی درخشان

مرطوب کننده پوست ممکن است فکر کنید که هیچ راه اشتباهی برای استفاده از مرطوب کننده روی پوست شما وجود ندارد. حق با …

آبرسانی پوست

آبرسانی پوست در خانه + چگونه پوست خود را عمیقا آبرسانی می کنید؟ آبرسانی عمیق پوست در منزل چه روغنی برای آبرسانی پوست خوبه آبرسانی به پوست با گلاب آبرسانی به پوست با خیار بهترین آبرسان طبیعی پوست آبرسانی پوست در طب سنتی Hydration

اگرچه مراقبت از پوست نقش مهمی در میزان آبرسانی پوست شما دارد، با این حال، اکثر اقداماتی که می توانید برای حفظ رطوبت و سلامت پوست تا حد امکان انجام دهید، بدون هیچ هزینه ای انجام می شود. مطالب نشان می دهد یکی از راه های آسان برای مرطوب نگه داشتن پوست تا حد امکان نوشیدن آب کافی در روز است، به طور متوسط ​​باید سعی کنید حداقل ۸ لیوان آب در روز یا (۲ تا ۳ لیتر) بنوشید، با این حال، این میانگین ممکن است افزایش یابد، از این که برای مشاهده آبرسانی پوست در خانه + چگونه پوست خود را عمیقا آبرسانی می کنید؟ با سایت داجان همراه هستید سپاسگزارم.

آبرسانی پوست

علاوه بر نوشیدن آب زیاد، باید سعی کنید مقدار غذاهای مبتنی بر آب را در رژیم غذایی خود افزایش دهید. میوه ها و سبزیجات غذاهایی با محتوای آب بالا هستند و همچنین حاوی مواد مغذی مفیدی هستند که به درخشش پوست شما کمک می کنند و شفاف تر و صاف تر به نظر می رسند. حتما در طول روز همراه با هر وعده غذایی خود مقداری میوه یا سبزیجات میل کنید و حتی در اسموتی های صبحگاهی خود از میوه های حاوی آب فراوان استفاده کنید. سایر غذاها مانند ماهی، آجیل و آووکادو می توانند به افزایش سطح رطوبت پوست شما کمک کنند. ادغام بیشتر این غذاها در رژیم غذایی می تواند تأثیر مثبتی بر پوست، سلامتی و همچنین احساس شما در طول روز داشته باشد. هر زمان که دوش می گیرید یا حمام می کنید، باید آب بسیار داغ را امتحان کنید یا مدت طولانی را در آن دوش بگیرید یا حمام کنید. آب گرم و دما می تواند مانع طبیعی پوست شما را تغییر دهد و باعث شود پوست شما رطوبت و روغن طبیعی خود را از دست بدهد و در نتیجه پوستی کم آب شود. اگر در آب و هوای خشک زندگی می‌کنید، ممکن است پوست کم‌آبی داشته باشید، بنابراین سعی کنید از رطوبت‌گیر برای افزایش رطوبت هوا استفاده کنید، این به جلوگیری از خشک شدن پوست شما کمک می‌کند. هر زمان که زیر آفتاب می‌روید، همیشه از SPF استفاده کنید و مطمئن شوید که آن را هر چند ساعت یک بار در طول روز تجدید کنید، حتی اگر نور خورشید نمی‌تابد. SPF بالا از پوست شما در برابر اشعه مضر UVA و UVB خورشید محافظت می کند که می تواند باعث خشک شدن آن شود زیرا سطح روغن های روان کننده طبیعی را در پوست شما کاهش می دهد. حتماً هر هفته از ماسک‌های صورت یا ماسک‌های مرطوب‌کننده بسیار استفاده کنید تا پوست خود را با مواد مغذی مفیدی که ممکن است در طول هفته از طریق عوامل محیطی، فعالیت‌های روزانه، و همچنین استفاده از آرایش و سایر محصولات مراقبت از پوست از دست داده باشید، پر کنید. در مورد مراقبت روزانه از پوست، حتماً هر روز از مرطوب کننده استفاده کنید و اگر پوست خشک یا دهیدراته دارید از محصولات اضافی مانند سرم ها و روغن های غنی استفاده کنید تا سطح رطوبت پوستتان افزایش یابد. اگر به درستی خود را نیز آبرسانی نکنید، حتی زمانی که آبرسانی می کنید، همچنان می توانید پوست خشکی داشته باشید.

چگونه پوست خود را در طول شب آبرسانی کنید؟

در طول روز اطمینان حاصل کنید که میزان آب مصرفی خود را حفظ کنید، یا اگر به اندازه کافی آب ننوشیده اید، حتما قبل از خواب یک لیوان بزرگ بنوشید تا سطح رطوبت پوستتان بالا بماند. قبل از رفتن به رختخواب از محصولات آبرسانی مانند روغن ها، سرم ها و حتی یک ماسک مرطوب کننده عمیق که در طول شب به پوست شما فرو می رود یا باید صبح شسته شود، روی صورت خود استفاده کنید، از یک کرم دور چشم مغذی استفاده کنید و مقدار زیادی بالم لب بزنید تا از خشک شدن آن ها جلوگیری کنید.

آبرسانی پوست در خانه + چگونه پوست خود را عمیقا آبرسانی می کنید؟ آبرسانی عمیق پوست در منزل چه روغنی برای آبرسانی پوست خوبه آبرسانی به پوست با گلاب آبرسانی به پوست با خیار بهترین آبرسان طبیعی پوست آبرسانی پوست در طب سنتی Hydration

 

در صورت امکان سعی کنید با تهویه مطبوع در اتاق خواب خود نخوابید زیرا پوست شما را خشک می کند و همیشه با احساس کم آبی از خواب بیدار می شوید. اگر خواب بدون تهویه مطبوع گزینه ای نیست، روی یک مرطوب کننده اتاق سرمایه گذاری کنید، زیرا این کار مقداری رطوبت را به اتاق باز می گرداند و همچنین سینوس های شما را پاک نگه می دارد. اگر نمی‌خواهید مرطوب‌کننده بخرید، می‌توانید لیوان‌های آب را در اطراف قسمت‌هایی از اتاقتان قرار دهید تا رطوبت هوا را افزایش دهید، فقط به یاد داشته باشید که هنگام بیدار شدن در شب، به آن ضربه نزنید. برای آبرسانی به پوست پاهایتان در طول شب، یک کرم پا مغذی بزنید و چند جوراب کرکی نرم بپوشید تا به پاهایتان کمک کند تا جایی که ممکن است محصول را جذب کنند تا با پوستی نرم و مرطوب از خواب بیدار شوید. همین امر در مورد دست‌های شما نیز صدق می‌کند، درست قبل از خواب از یک کرم دست غنی استفاده کنید تا بتواند در طول شب در پوست شما فرو برود. همیشه وقتی به خواب می روید لباس خواب های نرمی بپوشید که برای پوست شما تحریک کننده نباشد یا اگر با لباس خواب نمی خوابید، مطمئن شوید که پارچه رختخواب شما تحریک کننده نباشد یا هر ماده شوینده ای که برای آن استفاده می کنید خشک یا تحریک می شود.

چه محصولاتی پوست را آبرسانی می کند؟

رایج ترین محصولات مراقبت از پوست که پوست را آبرسانی می کنند ژل ها، کرم ها، روغن ها، سرم ها هستند، اما آنچه در مورد این نوع محصولات مهم است، نوع مواد تشکیل دهنده آنها است. اگر پوست شما خشک یا کم آب است، باید در این نوع محصولات به آن ها توجه کنید: اسید هیالورونیک، سرامیدها، پانتنول، اوره، گلیسرین.

اسید هیالورونیک دارای خواصی است که به تجدید رطوبت در پوست شما کمک می کند و همچنین از علائم اولیه پیری جلوگیری می کند. اسید هیالورونیک باید همیشه روی پوست مرطوب استفاده شود. هنگام پاک کردن کثیفی یا آرایش در پایان روز، هرگز از دستمال مرطوب آرایشی یا پاک کننده های خشن آرایش استفاده نکنید. اطمینان حاصل کنید که از روغن پاک کننده یا کرمی استفاده کنید که دارای خواص مرطوب کنندگی است که به حفظ سطح رطوبت در پوست شما و از بین بردن کثیفی کمک می کند. اطمینان حاصل کنید که از محصولات مرطوب کننده هم در روتین مراقبت از پوست صبح و هم در شب استفاده کنید تا مطمئن شوید که پوست شما همیشه به خوبی هیدراته می شود.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 11 اسفند 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام داجان و لینک مستقیم بلا مانع است.