مدل مانتو بلند شیک و فوق العاده باکلاس با طراحی های 1403

مدل مانتو بلند شیک و فوق العاده باکلاس با طراحی های 1403

مدل مانتو بلند شیک مدل مانتو بلند شیک را از ژورنال های روز و مطرح برای خانم های علاقه مند به این سبک …

آموزش ساده و سریع لیفت ابرو در خانه با مواد طبیعی و در دسترس

آموزش ساده و سریع لیفت ابرو در خانه با مواد طبیعی و در دسترس

لیفت ابرو بالا بردن و حالت دادن به تارهای ابرو به زیبایی آن می افزاید همان طور که می دانید ابرو قاب چهره …

فواید روغن زیتون برای مو و چه مشکلاتی را درمان می کند؟

فواید روغن زیتون برای مو و چه مشکلاتی را درمان می کند؟

فواید روغن زیتون برای مو  روغن زیتون معروف به طلای مایع، روغنی است که در خاورمیانه از میوه های درخت زیتون فشرده می …

نکات آرایش طبیعی

نکات آرایش طبیعی و ساده برای ظاهری عالی و زیبا

آرایش خالص و طبیعی به بخش مهمی از زندگی هر زن مدرن تبدیل شده است. مواقعی وجود دارد که نیازی به آرایش کامل ندارید. گردش‌های روزانه مانند رفتن به محل کار یا دانشگاه و گذراندن پیاده‌روی‌های کوتاه فقط به آرایشی صاف، ساده و نزدیک‌تر نیاز دارند. گاهی فقط به آرایش خالص و طبیعی نیاز دارید که درخشندگی و شادابی پوست را نشان دهد. آرایش روزانه برای پوست بسیار سخت است و در نتیجه پوست همیشه کدر و خسته می شود. همچنین هزینه زیادی دارد زیرا آرایش بسیار گران است. استفاده از مقداری آرایش خالص و طبیعی از خسته به نظر رسیدن خانم ها جلوگیری می کند. بعلاوه، استفاده از آن ساده و آسان است و باعث می شود زنان ظاهری عالی داشته باشند، برای مشاهده نکات آرایش طبیعی و ساده برای ظاهری عالی و زیبا در ادامه با سایت داجان همراه باشید.

نکات آرایش طبیعی

چگونه در خانه آرایش خالص و طبیعی درست کنیم

چند راه آسان برای درست کردن آرایش خالص و طبیعی در خانه وجود دارد که شما را از خرید لوازم آرایشی گران قیمت نجات می دهد. در اینجا نحوه ساخت برخی از محصولات مهم آورده شده است:

کرم فونداسیون

برای درست کردن کرم پودر فقط به کمی گلیسرول، مقداری پودر بچه، یک قاشق کوچک نشاسته و یک قاشق کرم ضد آفتاب نیاز دارید. همه چیز را با هم مخلوط کنید تا مخلوطی به دست آید که می توانید به عنوان کرم زیرساز استفاده کنید.

برق لب

برای یک برق لب طبیعی، از یک قاشق غذاخوری وازلین و کمی روغن بادام به اضافه یک تکه کوچک رژ لب استفاده کنید.

رژ لب

اگر می خواهید رژ لبی به رنگ جذاب و زیبا بگیرید می توانید از چغندر استفاده کنید. چغندر را بجوشانید و سپس ورقه ای برش دهید و بگذارید خشک شود. یک سوسپانسیون کوچک از ژل آلوئه ورا را با چند قطره آب چغندر ترکیب کنید. بنابراین شما یک رژ لب جذاب و براق خواهید داشت.

نکات آرایش طبیعی و ساده برای ظاهری عالی و زیبا

ژل مو

برای داشتن ژل موی طبیعی، مقداری دانه کتان و آب را بجوشانید، سپس اجازه دهید مخلوط خنک شود. می توانید از آن به عنوان ژل برای مو استفاده کنید.

آرایش پاک کن

با مخلوط کردن روغن زیتون و آب معدنی می‌توانید پاک‌کننده‌های طبیعی آرایش را بدون هیچ گونه مواد شیمیایی درست کنید.

ممکن است نیازی به آرایش روزانه نداشته باشید

گاهی اوقات تنها چیزی که نیاز دارید یک چهره روشن و براق با آرایش ملایم است. برای به دست آوردن ظاهر ساده ستاره های هالیوود، باید چند قدم ساده بردارید. بهتر است قبل از آرایش روی لایه برداری و مرطوب کردن پوست تمرکز کنید. برای داشتن پوستی تمیز و شاداب سپس قبل از آرایش یک کرم مرطوب کننده قرار دهید تا به حفظ رطوبت پوست کمک کند. بهتر است از کرم پودر استفاده نکنید و آن را با هر نوع BB کرم مناسب با نوع پوست خود جایگزین کنید. از رژگونه زیاد استفاده نکنید و رنگ مناسب نزدیک به رنگ پوست خود را انتخاب کنید، زیرا گونه های صورتی حس شادابی به پوست می دهد. می توانید با یک لایه ساده از ریمل طبیعی که درست کرده اید، کمی خط چشم داخل چشم بزنید تا چشمی جذاب و در عین حال ساده داشته باشید. اگر می خواهید سایه چشم بزنید، بهتر است قبل از استفاده از سایه چشم از مرطوب کننده استفاده کنید، طبیعی تر به نظر می رسد. برای داشتن ظاهری طبیعی تر و ظاهری جذاب تر، برق لب به رژ لب ترجیح داده می شود. در انتخاب رژ لب، سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که نزدیک به رنگ لب های شما باشد تا طبیعی به نظر برسد یا رژ لب طبیعی را جایگزین آن کنید.

نکاتی برای جوانی پوست

برای حفظ سلامت و شادابی پوست خود، مطمئن شوید که آرایش خالص و طبیعی را در خانه انجام می دهید تا بتوانید مواد طبیعی خود را بدون مواد شیمیایی که می تواند به پوست شما آسیب برساند، تهیه کنید. همچنین می توانید نکاتی را برای داشتن پوستی جوان دنبال کنید. سعی کنید از آلودگی دوری کنید زیرا می تواند به پوست شما آسیب برساند و ظاهر چین و چروک را تسریع کند. می توانید تعطیلات آخر هفته را در یکی از آرام ترین و راحت ترین مکان ها به دور از هیاهوی پایتخت سپری کنید. شما نباید در معرض نور مستقیم خورشید یا برای مدت طولانی قرار بگیرید. یکی از مواردی است که واقعا به پوست آسیب می رساند و آن را کدر و خسته نشان می دهد. قرار گرفتن در معرض نور خورشید برای مدت طولانی ممکن است پوست شما را در معرض سرطان قرار دهد، بنابراین باید با استفاده از ماسک ها و بلوک های ضد آفتاب از پوست خود محافظت کنید. باید از سیگار کشیدن خودداری کنید. اثرات مضر و خطرناکی روی پوست دارد. همچنین باعث می شود پیرتر به نظر برسید. علاوه بر از بین بردن ویتامین C در داخل بدن که به شادابی پوست کمک می کند. اهمیت خوردن ماهی را دست کم نگیرید، زیرا باعث حفظ طراوت پوست می شود.

(برای استفاده از هر کدام از موارد بالا به این نکته توجه کنید که به آن حساسیت نداشته باشید )

آخرین بروز رسانی در : شنبه 6 اسفند 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام داجان و لینک مستقیم بلا مانع است.