چیدمان جهیزیه عروس اینستا شیک با دیزاینی فوق العاده خاص

چیدمان جهیزیه عروس اینستا شیک با دیزاینی فوق العاده خاص

چیدمان جهیزیه عروس اینستا چیدمان جهیزیه عروس اینستا را برای نو عروسانی آورده ایم که به زودی به خانه خود می روند چیدمان …

ماسک همه کاره برای جوش های سمج و ناهمواری های صورت

ماسک همه کاره برای جوش های سمج و ناهمواری های صورت

ماسک برای جوش و ناهمواری های صورت اگر جوش های سمج و جای جوش روی صورتت داری یا اینکه پوستی که ناهمواری دارد …

موثرترین ماسک خانگی برای جوش با عسل و زردچوبه

موثرترین ماسک خانگی برای جوش با عسل و زردچوبه

ماسک خانگی برای جوش استفاده از ماسک روی پوست کمک می کند تا آلودگی ها را از سطح خود دور کند و شفافیت …

طرز تهیه ماسک مگنت

طرز تهیه ماسک مگنت خانگی از بین برنده لک و جوش ماسک مگنت ماسک مغناطیسی خانگی ماسک مغناطیسی  ماک مغناطیسی چیست    ماسک صورت خانگی با ماست و خیار  ماسک صورت با ماست برای سفیدی صورت  ماسک صورت خانگی با ماست و زردچوبه

بعضی از ماسک های طبیعی مثل معجزه عمل می کنند ماسک مگنت یا آهن ربایی یک ماسک عالی برای برطرف کردن لک و جوش های صورت است و به مروز با استفاده مستمر لک و جوش ها را جذب و درمان می کند، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ماسک مگنت خانگی از بین برنده لک و جوش در ادامه با سایت داجان همراه باشید.

مواد لازم ماسک مگنت
 ماست ترشدو قاشق چای خوری
 سیب زمینی کوچکآب یک عدد
‎  آرد برنجیک قاشق چای خوری

طرز تهیه ماسک آهن ربایی

مرحله اول

برای درست کردن ماسک مگنت در ابتدا یک سیب مینی کوچک را بشویید و پوست آن را بگیرید و رنده کنید و آبش را جدا نمایید سپس دو قاشق چای خوری ماست ترش به آن اضافه نمایید.

مرحله دوم

در این مرحله آرد برنج را به مواد قبلی اضافه نمایید و همه مواد را با هم مخلوط کنید و در یک ظرف درب دار بریزید و استفاده نمایید و برای یک هفته در یخچال قابل نگهداری است.

خواص ماسک مگنت

‎اسید لاکتیک موجود در ماست در از بین بردن جوش های آکنه بسیار مفید است. آرد برنج  از ایجاد آکنه روی پوست جلوگیری می کند و آکنه و جای آکنه روی پوست را کاملا از بین می برد. ‎به لطف آمینو اسیدهای موجود در آب سیب زمینی، بزرگترین فایده آن برای سلامت پوست این است که لکه ها و آکنه های روی پوست را از بین می برد.

نکات ماسک مگنت

از ماست ترش استفاده می کنیم که استید لاکتیک بیشتری دارد اگر ماست ترش نداشتید از ماست معمولی استفاده نمایید، در صورت حساسیت داشتن به هر کدام از این مواد از استفاده از آن جلوگیری نمایید.

تست حساسیت

حتما قبل از استفاده از هر ماسکی تست حساسیت انجام دهید و مطمئن شوید که به مواد آن حساسیت ندارید.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 1 مرداد 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام داجان و لینک مستقیم بلا مانع است.