بهترین نکات سرخ کردن سبزی قورمه و مدت زمان سرخ کردن سبزی

بهترین نکات سرخ کردن سبزی قورمه و مدت زمان سرخ کردن سبزی

سرخ کردن سبزی قورمه قورمه سبزی یکی از خوشمزه ترین و محبوب ترین غذاهای ایرانی است که فوت کوزه گری یک قورمه خوشرنگ …

مدل مانتو ژاکارد مزونی شیک و ساده برای بانوان خاص پسند

مدل مانتو ژاکارد مزونی شیک و ساده برای بانوان خاص پسند

مدل مانتو ژاکارد مزونی مدل مانتو ژاکارد مزونی یکی از مدلهای خاص و زیبا است که می تواند یک استایل فوق العاده شیک …

بهترین روش خیس کردن برنج برای یک پلوی دانه دانه و قد بلند

بهترین روش خیس کردن برنج برای یک پلوی دانه دانه و قد بلند

 بهترین روش خیس کردن برنج برای داشتن یک برنج دون دون و خوشمزه باید یاد بگیری برنج را به روش درست در آب …

طرز تهیه کنسرو گوجه فرنگی

طرز تهیه کنسرو گوجه فرنگی خانگی و سالم برای املت طرز تهیه کنسرو گوجه برای زمستان طرز تهیه کنسرو گوجه درسته طرز تهیه پوره گوجه فرنگی نگهداری پوره گوجه فرنگی در شیشه کنسرو گوجه فرنگی ترکیه کنسرو گوجه فرنگی

گوجه فرنگی در بعضی فصول با قیمت مناسب تری موجود است می توانید کنسرو گوجه فرنگی خانگی آماده کنید و برای همه فصول استفاده نمایید و برای تهیه غذاهایی مثل املت یا خورش هایی که گوجه لازم دارند استفاده نمایید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کنسرو گوجه فرنگی خانگی و سالم در ادامه با سایت داجان همراه باشید.

مواد لازم کنسرو گوجه فرنگی
گوجه فرنگییک کیلو
سیردو جبه
فلفل تند یا شیرینچند عدد
روغن مایعمقداری
نمکبه مقدار لازم

طرز تهیه کنسرو گوجه فرنگی

مرحله اول

در ابتدا برای درست کردن کنسرو، گوجه فرنگی ها را تمیز بشویید سپس یک علامت به علاوه با چاقو روی پوست آن ها به وجود بیاورید آب را به جوش برسانید و گوجه ها را داخل آن قرار دهید.

مرحله دوم

بعد از ده دقیقه از آب جوش خارج کنید و داخل آب سرد که قالب یخ دارد بیاندازید با این کار به گوجه فرنگی شوک وارد می شود و پوستش به راحتی کنده می شود همه گوجه ها را پوست بگیرید.

مرحله سوم

گوجه ها را روی تخته آشپزخانه برش بزنید و داخل تابه بریزید تا بپزد کمی هم فلفل تند یا شیرین خرد می کنیم و می افزاییم البته دلخواه است و به ذائقه شما بستگی دارد.

مرحله چهارم

سیرها را هم رنده کنید یا ریز خرد کرده و می افزاییم وقتی گوجه ها کمی علیظ شدند و شروع به قل زدن کردن نمک و کمی روغن مایع می افزاییم و مقداری صبر می کنیم تا غلیظ تر شود.

مرحله پنجم

سپس در شیشه ای تمیز همان طور که روی گاز است منتقل می کنیم و سریع درب ظرف را می بندیم و برای یک شب تا صبح می گذاریم وارونه بماند صبح دقت کنید که نشتی نداشته باشد.

مرحله ششم

کنسرو ها که سرد شده می توانید به حالت وارونه یا معمولی در کابینت نگهداری کنید و برای صبحانه املت های خوشمزه و سریع بپزید و از خوردن آن لذت ببرید. نوش جان.

نکات کنسرو گوجه فرنگی

درب شیشه ها را ده دقیقه در آب جوش بجوشانید تا حسابی تمیز شوند و خشک کنید شیشه ها هم باید کاملا تمیز و خشک باشند، حتما از ظرف شیشه ای استفاده کنید و از ظرف پلاستیکی استفاده نکنید نکته قابل توجه این است که روغن را حذف نکنید باعث خوشرنگی کنسرو گوجه فرنگی می شود.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 7 مرداد 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام داجان و لینک مستقیم بلا مانع است.