طرز تهیه سیب زمینی رشته ای سرخ شده به روش رستورانی

طرز تهیه سیب زمینی رشته ای سرخ شده به روش رستورانی

طرز تهیه سیب زمینی رشته ای سیب زمینی یکی از مهمترین مواد غذایی است که در اکثر غذاها به شکل های مختلف آب …

طرز تهیه سس بالزامیک خانگی به روش رستورانی

طرز تهیه سس بالزامیک خانگی به روش رستورانی

طرز تهیه سس بالزامیک سس بالزامیک یک سس خاص و خوشمزه است که جز چاشنی های ایتالیایی محسوب می شود و با انواع …

مدل مانتو جلو باز شیک و دخترانه از جدیدترین کالکشن پایتخت

مدل مانتو جلو باز شیک و دخترانه از جدیدترین کالکشن پایتخت

مدل مانتو جلو باز مدل مانتو جلو باز برای استفاده روزانه و مهمانی ها بسیار شکیل و خوش استایل است و می توانید …

طرز تهیه پیاز داغ

طرز تهیه پیاز داغ چیپسی و ترد مجلسی با نکات طلایی طرز تهیه پیاز داغ مجلسی خشک طرز تهیه پیاز داغ بدون روغن طرز تهیه سیرداغ و پیاز داغ مجلسی پیاز داغ چیپسی  طرز تهیه پیاز عسلی طرز تهیه پیاز داغ مجلسی برای آش رشته طرز تهیه پیاز داغ پفکی طرز تهیه پیاز داغ نگینی مجلسی

هر کدبانویی می داند که لازمه هر غذای خوشمزه پیاز داغ است که با نکات و ترفندهای می توانید آن را بهتر آماده کنید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پیاز داغ چیپسی و ترد مجلسی با نکات طلایی در ادامه با سایت داجان همراه باشید.

مواد لازم پیاز داغ 
پیازیک کیلو
نمکیک قاشق چای خوری
زردچوبهیک قاشق چای خوری

طرز تهیه پیاز داغ چیپسی

مرحله اول

برای درست کردن پیاز داغ در ابتدا پیازها را پوست بگیرید و از وسط نصف کنید و روی تخته آشپزخانه قرار داده و با کارد تیز به صورت خلالی برش دهید همه پیازها را به همین ترتیب خلالی کنید.

مرحله دوم

یک قابلمه پر از آب را روی حرارت بگذارید و اجازه دهید آب بجوشد سپس پیاز های خلالی را داخل آب بریزید و نمک و زردچوبه اضافه کنید و برای ۳ الی ۴ دقیقه صبر کنید تا پیازها در آب جوش بجوشد.

مرحله سوم

زردچوبه را برای خوشرنگ تر شدن اضافه می کنیم و جوشیدن در آب باعث می شود پیازها روغن کمتری جذب کنند در ادامه پیازها را آبکش کنید و با کفگیر روی آن ها فشار دهید تا آب خارج شود.

مرحله چهارم

لازم نیست کاملا خشک شود و روغن زیاد در تابه ریخته و روی حرارت می گذاریم و پیازها را در حجم کم در تابه ریخته و سرخ می کنیم تا طلایی رنگ شود سپس روی دستمال آشپزخانه می ریزیم.

مرحله پنجم

دستمال آشپزخانه روغن اضافه پیاز داغ را می گیرد و پیاز داغ چیپسی و ترد شما آماده است می توانید از زعفران هم در زمان سرخ کردن استفاده کنید تا خوشرنگ تر شوند.

مرحله ششم

پیاز داغ ها را می توانید در زیپ پلاست یا ظرف دربسته بریزید و در فریزر نگهداری کنید و برای غذاهای مختلف به ویژه آش ها از این پیاز داغ مجلسی استفاده نمایید.نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 1 مرداد 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام داجان و لینک مستقیم بلا مانع است.