جدیدترین شینیون مو جمع و باز از به روزترین کالکشن های اروپایی

جدیدترین شینیون مو جمع و باز از به روزترین کالکشن های اروپایی

جدیدترین شینیون مو جدیدترین شینیون مو را از به روز ترین کالکشن های روز  اروپایی برای خانم های خوش سلیقه گردآوری کرده ایم، …

کراتینه مو چیست +از صفر تا صد مراقبت از کراتینه مو

کراتینه مو چیست +از صفر تا صد مراقبت از کراتینه مو

کراتینه مو کراتینه برای درمان موهای آسیب دیده انجام می شود رنگ کردن های مکرر و در معرض آلودگی ها قرار گرفتن به …

هایلایتر چیست و برای کجای صورت استفاده می شود

هایلایتر چیست و برای کجای صورت استفاده می شود

هایلایتر چیست هایلایتر یکی از ابزارهای جدید آرایشی است که ممکن است با آن آشنایی کامل نداشته باشید در مطلب هایلایتر چیست و …

ریمل زدن صحیح

آموزش ریمل زدن صحیح + چگونه به درستی ریمل بزنید؟ چگونه ریمل بزنیم که مژه ها بلند شود چگونه ریمل بزنیم که مژه ها به هم نچسبد ریمل زدن با دستمال کاغذی آموزش ریمل زدن بدون فرمژه نحوه ریمل زدن با قاشق چجوری ریمل بزنم چگونه حرفه ای ریمل بزنیم

ریمل یکی از جاودانه‌ترین و کلاسیک‌ترین محصولات آرایشی است و یکی از ساده‌ترین چیزهایی است که می‌توانید از آن استفاده کنید تا فوراً تمام ظاهر آرایش خود را به یک نتیجه نهایی حرفه‌ای زیبا تبدیل کنید، ریمل سریع ترین راه برای جلب توجه به چشمان شماست و داشتن مژه های بلند و تیره فوراً ظاهری زنانه زیبا به شما می بخشد. بنابراین، اساساً، ریمل VIP آرایش است، و همچنین در انواع مختلف ریمل و رنگ‌ها موجود است و گزینه‌های بیشتری را برای ظاهر آرایش نهایی به شما می‌دهد، از این که برای مشاهده آموزش ریمل زدن صحیح + چگونه به درستی ریمل بزنید؟ در ادامه با سایت داجان همراه می شوید سپاسگزارم.

ریمل زدن صحیح

اما، مانند همه چیز، روش خاصی برای زدن ریمل وجود دارد تا بهترین نتیجه را بگیرید و از آنچه که به ظاهر شما می‌افزاید نهایت استفاده را ببرید. پس چگونه به درستی ریمل بزنید؟ به نظر می رسد هر کس نکات و ترفندهای مختلفی دارد، بنابراین کدام یک واقعاً کار می کند؟

آموزش ریمل زدن صحیح + چگونه به درستی ریمل بزنید؟ چگونه ریمل بزنیم که مژه ها بلند شود چگونه ریمل بزنیم که مژه ها به هم نچسبد ریمل زدن با دستمال کاغذی آموزش ریمل زدن بدون فرمژه نحوه ریمل زدن با قاشق چجوری ریمل بزنم چگونه حرفه ای ریمل بزنیم

راهنمای گام به گام استفاده از هر ریمل

اگر در استفاده از ریمل کاملا مبتدی هستید برای ریمل زدن صحیح نیازی به ترس نیست. فقط این راهنمای گام به گام آسان را دنبال کنید و از تحول فوری لذت ببرید. اما قبل از شروع، شایان ذکر است که ریمل معمولا یکی از آخرین محصولات آرایشی است که استفاده می شود. بعد از هر آرایش چشم دیگری که قصد استفاده از آن را دارید می آید، و به عنوان یک نوع تمام کننده نهایی عمل می کند که به مژه های شما زیبایی اضافی می دهد تا فوراً بهتر به نظر برسند.

۱. (اختیاری) مژه های خود را فر کنید

همه دوست ندارند این مرحله را انجام دهند، به همین دلیل اختیاری است. با این حال، برای اطمینان از بهترین نتایج، به شدت توصیه می شود! برای این کار از فر مژه استفاده کنید و مژه های خود را فر کنید. این کار آنها را بلند و بلندتر می‌کند و همچنین کمک می‌کند تا ریمل راحت‌تر زده شود.

۲. از پرایمر مژه استفاده کنید

پرایمر مژه دقیقاً شبیه ریمل است، اما محصول شفاف خواهد بود، زیرا فقط برای پرایم کردن مژه ها از قبل وجود دارد. این کار مژه های شما را ضخیم و از هم جدا می کند تا برای ریمل آماده شوند و همچنین کمک می کند ریمل خیلی بهتر بچسبد و مدت بیشتری روی آن بماند. بعلاوه، برخی از پرایمرهای مژه نیز به تقویت مژه ها کمک می کند تا سالم و به خوبی از آنها مراقبت شود. پس از استفاده از پرایمر، حداقل ۳۰ ثانیه قبل از مرحله بعدی صبر کنید.

۳. ریمل را روی مژه های بالا و پایین بزنید

انواع مختلفی از ریمل ها با فرچه های مختلف وجود دارد که روی استفاده از ریمل بر روی مژه ها تأثیر می گذارد … اما ما روی اصول اولیه تمرکز خواهیم کرد. هنگام استفاده از ریمل، مطمئن شوید که ابتدا فرچه را با چرخاندن آن از بطری خارج کرده و سپس هر محصول اضافی روی لبه آن را پاک کنید. این به جلوگیری از باقی ماندن توده های بزرگ محصول روی مژه های شما کمک می کند. برای زدن ریمل روی مژه های بالایی، به بالا نگاه کنید. سپس فرچه را به سمت بالا بکشید تا تمام طول مژه هایتان را بپوشاند. برخی از افراد متوجه می شوند که پلک زدن به کشیدن مژه ها روی چوبک کمک می کند. برای زدن ریمل روی مژه‌های پایینی، مطمئن شوید که از محصول کمتری استفاده می‌کنید، زیرا مژه‌ها نازک‌تر و ضعیف‌تر هستند و نیازی به ریمل زیاد ندارند. فرچه را روی مژه ها، در پایه قرار دهید و سپس آن را به سمت بیرون بکشید تا تمام طول آن را بپوشاند. می توانید این مراحل را چند بار تکرار کنید تا ضخامت مطلوب ریمل را روی مژه های خود بدست آورید. فقط به یاد داشته باشید که اجازه ندهید محصول در بین پوشش ها خشک شود، بنابراین سریع عمل کنید! (این کار از آسیب رساندن به مژه ها جلوگیری می کند).

آموزش ریمل زدن صحیح + چگونه به درستی ریمل بزنید؟ چگونه ریمل بزنیم که مژه ها بلند شود چگونه ریمل بزنیم که مژه ها به هم نچسبد ریمل زدن با دستمال کاغذی آموزش ریمل زدن بدون فرمژه نحوه ریمل زدن با قاشق چجوری ریمل بزنم چگونه حرفه ای ریمل بزنیم

۴. پوشاندن و جدا کردن تمام مژه ها

بعد از اینکه ریمل را روی مژه های بالا و پایین زدید، باید گوشه چشم خود را مرور کنید تا مژه ها در بهترین حالت قرار بگیرند. برای این کار باید فرچه را کمی زاویه دهید. از ضربات مورب استفاده کنید و مطمئن شوید که هر مژه پوشیده شده است!

۵. هر گونه اشتباه را پاک کنید

هنگام ریمل زدن، اشتباه کردن بسیار آسان است و طبیعی است که چند لکه از محصول اینجا و آنجا بوده است. به خصوص اگر مژه های بلندی دارید که بالای پلکتان را برس می کشند! وقتی کارتان تمام شد، مقداری پاک‌کننده را انتخاب کنید و لک ها را با دقت پاک کنید.

۶. بگذارید خشک شود!

تا زمانی که ریمل کاملا خشک شود، که یک دقیقه یا بیشتر طول می کشد، در صورت پلک زدن یا مالیدن چشم های خود، محصول مستعد لکه شدن است. بنابراین قبل از انجام هر کار دیگری اجازه دهید ریمل شما خشک شود!

ترفندها و نکاتی برای بهبود ریمل شما

اکنون که اصول استفاده از ریمل را به درستی می دانید، می توانیم چند نکته و ترفند اضافی را به شما ارائه دهیم تا بتوانید آن را به سطح بالاتری ببرید و واقعاً حرفه ای شوید. در اینجا برخی از توصیه های مورد علاقه ما آمده است.

دو طرف مژه های خود را بپوشانید

اگر می‌خواهید جلوه‌ای پر حجم داشته باشید تا مژه‌های دلپذیری داشته باشید، توصیه می‌کنیم دو طرف مژه‌هایتان را بپوشانید. بنابراین به جای اینکه زیر مژه های بالایی خود بروید و بس، آنها را از بالا نیز بپوشانید. این کار آنها را حتی ضخیم‌تر و حتی تیره‌تر می‌کند تا نتیجه نهایی پررنگ‌تر و شدیدتر شود.

نگه داشتن فرچه به صورت عمودی

مژه های پایینی می توانند برای پوشاندن مناسب مشکل باشند، زیرا آنها بسیار کوتاهتر هستند. یک ترفند خوب این است که فرچه را عمودی نگه دارید، به جای افقی یا زاویه دار. سپس به سادگی آن را روی هر مژه جداگانه بکشید و پوشاندن همه آنها بسیار آسان تر خواهد بود!

از کارت ویزیت یا مشابه آن استفاده کنید

برای کسانی که مژه های بلندتری دارند، می تواند بسیار خسته کننده باشد، زیرا تقریباً همیشه هنگام استفاده از ریمل بر روی پلک لک می بینید. بنابراین یک راه حل خوب این است که از کارت ویزیت یا مشابه آن استفاده کنید، آن را بین مژه و پلک خود قرار دهید، در حالی که ریمل می زنید. هنگامی که محصول خشک شد و دیگر لک نمی شود، کارت را بردارید و کارتان تمام است!

آخرین بروز رسانی در : شنبه 20 اسفند 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام داجان و لینک مستقیم بلا مانع است.