ایده عکاسی از محصول + نکات مبتدی برای عکاسی محصول منحصر به فرد
جدیدترین شینیون مو جمع و باز از به روزترین کالکشن های اروپایی
جدیدترین شینیون مو جدیدترین شینیون مو را از به روز ترین کالکشن های روز اروپایی برای خانم های خوش سلیقه گردآوری کرده ایم، …
خاص ترین ایده های ژست عکاسی از پشت سر دخترانه
ژست عکاسی از پشت سر اگر به دنبال ایده های جذاب و زیبا برای عکاسی هستید می توانید از این ژست های خاص …
جدیدترین ایده عکاسی از نوزاد + عکاسی از نوزاد در خانه
ایده عکاسی از نوزاد یکی از زیباترین و بهترین دوران عکاسی از کودکان در دوران نوزادی است که به راحتی می توانید عکسهای …
ایده عکاسی از محصول
اکثر عکاسان اصول اولیه عکسهای خوب محصول را میدانند، استفاده از سهپایه، تنظیم دوربین روی بازترین دیافراگم، استفاده از پسزمینه سفید، ایجاد پسزمینه خارج از فوکوس و موارد دیگر. اما در مورد آن عکس های محصول واقعا منحصر به فرد چقدر می دانید؟ شما آنهایی را می شناسید. آنها به سادگی مانند یک عکس محصول معمولی که در یک کاتالوگ معمولی می بینید به نظر نمی رسند. اینها معمولاً برای ویژگی های صفحه کامل در یک کاتالوگ یا در تبلیغات مارک های برتر استفاده می شوند.، از این که برای مشاهده ایده عکاسی از محصول + نکات مبتدی برای عکاسی محصول منحصر به فرد در ادامه با سایت داجان همراه می شوید سپاسگزارم.
ایده عکاسی از محصول
در حالی که عکاسان این عکسهای الهامبخش از مهمترین قوانین عکاسی محصول پیروی میکردند، آنها همچنین با زیر پا گذاشتن برخی از این قوانین بازی کردند. اگر در عکاسی خود خیلی ترسو هستید و مطمئن نیستید که از ترس ها خارج شوید، احتمالاً هرگز یک عکس محصول واقعاً منحصر به فرد، مانند آنچه با نایک یا کاتالوگ چاپ Anthropologie می بینید، تولید نخواهید کرد. اگر عکاسی محصول سالهای نوری دورتر از شما به نظر میرسد، و اگر حتی نمیتوانید تصویربرداری برای کاتالوگهای Nike را تصور کنید، نگران نباشید! هر عکاس بزرگی از جایی شروع کرده است و در اینجا یک راهنمای مبتدی عالی برای اینکه چگونه یک عکاس شوید، وجود دارد، اگر آماده هستید که این کار را انجام دهید، ممکن است بخواهید یک یا چند مورد را برای عکاسی واقعا منحصر به فرد از محصول امتحان کنید.
محصولات را آویزان کنید
اکنون آویزان کردن محصولات برای دید بهتر لزوماً به خودی خود یک عمل غیرعادی نیست. با این حال، آویزان کردن خلاقانه است. شاید باید محصول را وارونه، به پهلو یا در مکانی غیرعادی آویزان کنید. آن را از سیم ها یا طناب ها آویزان کنید و مطمئن شوید که بیشتر از آنچه لازم است عکس بگیرید و مطمئن باشید که نورپردازی شما عالی است.
از زوایای عجیب عکاسی کنید
معمولاً عکاسان دوربین را در همان سطح محصول قرار می دهند تا عکس در سطح چشم ظاهر شود. بیشتر اوقات، شما می خواهید در مورد عکسبرداری از زوایای عجیب و غریب مراقب باشید، زیرا می تواند یک محصول را مخدوش کند. با این حال، گاهی اوقات میتوانید از این موضوع خلاص شوید، حتی ممکن است بخواهید محصول را به طور معمول آویزان کنید اما از زیر یا بالا عکس بگیرید.
چند عکس ماکرو را امتحان کنید
به خاطر داشته باشید که بیشتر عکسهای ماکرو احتمالاً باید عکسهایی باشند که همراه با عکسهای معمولی محصول استفاده میشوند. با این حال، آنها می توانند یک دارایی عالی برای یک سری عکس برای مثال، یک صفحه ویژه در یک کاتالوگ یا یک آگهی پوستری چشم نواز باشند. فقط مطمئن شوید که نورپردازی شما فوق العاده است تا ریزترین جزئیات نشان داده شود.
نمایش محصول در استفاده عجیب محصول
یک تکه کاغذ و یک خودکار را بردارید. اکنون هر کاربردی که می توانید برای محصول فکر کنید یادداشت کنید. ممکن است لازم باشد با استفادههای معمولیتر و روزمره شروع کنید تا مغز خود را راهاندازی کنید، اما در نهایت سعی کنید ایدههایی را ارائه کنید که واقعاً وجود دارند. سپس به فهرست خود نگاه کنید و آنهایی را که پتانسیل بالایی برای عکسبرداری محصول منحصر به فرد دارند را انتخاب کنید. ممکن است لازم باشد ویرایش دیجیتال/تصویرسازی یا طراحی صحنه و لباس با این کار انجام دهید، بنابراین قبل از شروع تصویربرداری ایده خود را به طور کامل برنامه ریزی کنید.
از دستکاری عکس استفاده کنید
اگر هیچ مهارتی در دستکاری عکس ندارید، ممکن است نیاز به استخدام یک طراح گرافیک برای کمک داشته باشید. با این حال، این می تواند فرصتی عالی برای یادگیری Photoshop و Illustrator برای برخی از عکس های محصول به طور جدی باشد.
یک پس زمینه جالب بگنجانید
بسیاری از عکسهای محصول برای تمرکز بر روی محصول یا اضافه کردن تصویر دیگری در پسزمینه، قانون یک پسزمینه ساده را رعایت میکنند. اجرای یک پسزمینه و وسایل منحصر به فرد با محصول اصلی در پیشزمینه، واقعاً میتواند باعث افزایش علاقه و حتی مطلوبیت یک محصول شود.
پس زمینه خود را در فوکوس نگه دارید
در ادامه در سایت داجان در مورد ایده عکاسی محصول باید بدانید که پسزمینه بدون فوکوس، چشم را به محصول اصلی نگاه میدارد. با این حال، گاهی اوقات ممکن است بخواهید مثلاً یک محصول غذایی با غذاهای مشابه قرار دهید تا موارد استفاده را پیشنهاد دهید. در این مورد، نگه داشتن محصول خود کمی در جلو اما روشن نگه داشتن پس زمینه می تواند به ترویج این ایده کمک کند. اگرچه، میتوانید گاهی اوقات آن را تغییر دهید و محصول را در کنار لوازم جانبی یا حتی در پسزمینه قرار دهید.
محصولات را بالای یک سطح بازتابیده قرار دهید
انعکاس کمی عمق به یک عکس خسته کننده می بخشد و با استفاده از آینه گیر نکنید. سعی کنید از دستکاری عکس برای انعکاس تصویر روی آب استفاده کنید. یا محصول را در یک ظرف کم عمق آب قرار دهید. از نور برای افزایش انعکاس استفاده کنید و بعداً ویرایش کنید تا بازتاب را بیشتر نمایان کنید.
از پایه های منحصر به فرد استفاده کنید
قرار دادن محصولات بر روی پایه های فانتزی یک راه عالی برای جذاب کردن عکس است. با این حال، با استفاده از مواردی که معمولاً از آنها برای استند استفاده نمی کنید، آن را به سطح دیگری ببرید. یک جعبه قدیمی، یک محصول دیگر که وارونه شده است، یک دست، بالای سر، اشکال هندسی یا حتی یک پایه دستکاری شده عکس.
شخصیت را اضافه کنید
محصولات را در عکاسی خود انسانی کنید. یا داستانی بسازید که آن را احاطه کرده باشد. به آن شخصیت بدهید. از مشتری خود بپرسید که چه چیزی باعث می شود محصول منحصر به فرد آنها بهتر یا به سادگی متفاوت از رقبا باشد. از عکس های خود برای به تصویر کشیدن این جنبه از محصولی که نام تجاری آن شناخته شده است استفاده کنید.
ترجمه شده از سایت: jotform