تمیز کردن براش آرایشی + چگونه برس های آرایش را تمیز کنیم

تمیز کردن براش آرایشی + چگونه برس های آرایش را تمیز کنیم

تمیز کردن براش آرایشی شاید تعجب کنید اگر بدانید برس های آرایشی چقدر کثیف می شوند و چقدر می توانند روی صورت شما …

اسرار و رازهای زیبایی که افراد کمی می دانند

اسرار و رازهای زیبایی که افراد کمی می دانند

اسرار و رازهای زیبایی همه خانم ها علاقمند هستند در زمینه اسرار و رازهای زیبایی که افراد کمی می دانند اطلاعات کسب کنند …

چیدمان جهیزیه عروس اینستا شیک با دیزاینی فوق العاده خاص

چیدمان جهیزیه عروس اینستا شیک با دیزاینی فوق العاده خاص

چیدمان جهیزیه عروس اینستا چیدمان جهیزیه عروس اینستا را برای نو عروسانی آورده ایم که به زودی به خانه خود می روند چیدمان …

روال مراقبت از پوست در شب

روال مراقبت از پوست در شب + چگونه بانشاط و زیبا از خواب بیدار شویم روتین مراقبت از پوست لک دار وسایل روتین پوست روتین مراقبت از پوست خشک اپلیکیشن روتین پوستی روتین پوستی کره ای روتین مراقبت از پوست Skin care routine

اگر می‌دانستید که فقط ۱۵ دقیقه صرف مراقبت از پوست کردن قبل از رفتن به رختخواب، تفاوت زیادی در صبح ایجاد می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که بدرخشید و شاداب به نظر برسید، آیا آماده نیستید که آن را انجام دهید؟ بررسی چند مورد از این نکات در شب که صبح شما را بسیار آسان تر می کند، ضرری ندارد، از این که برای مشاهده روال مراقبت از پوست در شب + چگونه بانشاط و زیبا از خواب بیدار شویم در ادامه با سایت داجان همراه می شوید سپاسگزارم.

روال مراقبت از پوست در شب

۱. یک دستگاه رطوبت ساز تهیه کنید

 اگر پوست شما در زمستان بسیار خشک است، واضح است که دائماً باید آن را هیدراته نگه دارید. البته، نوشیدن مقدار زیادی آب در طول روز بسیار مهم است، اما سرمایه گذاری در یک دستگاه مرطوب کننده نیز کمک بزرگی خواهد بود. مهم نیست چقدر آب می نوشید، پوست شما همچنان در طول شب خشک می شود و یک مرطوب کننده رطوبت را در هوا حفظ می کند و پوست شما را در هنگام خواب آبرسانی می کند.

۲. روبالشی شما تفاوت ایجاد می کند

احتمالاً به این فکر نکرده‌اید، اما تعویض روبالشی‌تان هر هفته مشکل آلودگی و چربی مو و عرق را که با صورتتان تماس پیدا می‌کند، حل می‌کند. متوجه تغییرات خواهید شد، جوش های کمتری در طرفین صورت شما وجود خواهد داشت. ترفند دیگر این است که روی روبالشی ابریشمی بخوابید ابریشم از چین و چروک شدن جلوگیری می کند، زیرا این ماده به سادگی روی پوست شما می لغزد.

۳. نظافت واجب

شما با لباسی که تمام روز پوشیده بودید به رختخواب نمی رفتید، درست است؟ در مورد پوست شما هم همین‌طور است، مهم نیست که چه اتفاقی می‌افتد، قبل از خواب باید تمیز باشد. اگر آن را بشویید، از ماسک خاک رس استفاده کنید و سپس از یک مرطوب کننده غنی استفاده کنید، پوست شما زیباتر به نظر می رسد. همچنین به این ترتیب از جوش و خشکی پوست در صبح جلوگیری می کنید.

روال مراقبت از پوست در شب + چگونه بانشاط و زیبا از خواب بیدار شویم روتین مراقبت از پوست لک دار وسایل روتین پوست روتین مراقبت از پوست خشک اپلیکیشن روتین پوستی روتین پوستی کره ای روتین مراقبت از پوست Skin care routine

۴. اسکراب قهوه

 اسکراب قهوه از طریق لایه برداری، سفت کردن آن و فعال کردن گردش خون، همه به طور همزمان، پوست کدر را شاداب می کند. وقتی قبل از رفتن به رختخواب دوش آب گرم می‌گیرید، از یک اسکراب قهوه برای تمام بدن استفاده کنید، پوست شما را به طرز باورنکردنی صاف و برای روز بعد آماده می‌کند.

۵. مراقب کوتیکول های خود باشید

دستان شما همیشه در دید همه است، بنابراین باید به آن توجه بیشتری داشته باشید، به خصوص به کوتیکول. این یک روال ساده و سریع است دست‌هایتان را با آب گرم بشویید و وقتی خشک شدند، روغن نارگیل بمالید، دستکش بپوشید و بگذارید یک شب روی دست‌هایتان بماند. این به شما کمک می کند تا کوتیکول ها را راحت تر از بین ببرید و بستر ناخن های خود را نرم نگه دارید.

۶. بهداشت دهان و دندان در طول هشت ساعت خواب

 اتفاقات زیادی برای دهان و دندان‌های شما می‌افتد، و شما قبول دارید که داشتن لبخندی سالم اولین چیزی است که مردم متوجه آن می‌شوند. به همین دلیل است که باید قبل از رفتن به رختخواب دندان های خود را مسواک بزنید، زیرا از تشکیل پلاک و پوسیدگی دندان جلوگیری می کند.

نخ دندان گام بعدی است زیرا ذرات غذایی را حذف می کند که در غیر این صورت به افزایش باکتری در دهان شما در طول شب کمک می کند و به دندان های شما آسیب می رساند. دهانشویه نیاز بعدی است زیرا دندان های شما را تقویت می کند و برخی از بیماری های دهان را درمان می کند. نکته مهم این است که این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار باشند. در غیر این صورت، کاربرد زیادی نخواهند داشت.

در مجموع

اینکه بتوانید صبح از خواب بیدار شوید و مانند یک الهه درخشان به نظر برسید، آنقدرها هم که فکر می کردید سخت نیست، درست است؟ فقط صرف ۱۵ دقیقه در شب می تواند حداقل یک ساعت در صبح شما صرفه جویی کند و در طولانی مدت پوست شما را تغذیه کند. آیا این انگیزه کافی نیست؟

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 25 اسفند 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام داجان و لینک مستقیم بلا مانع است.