جدیدترین شینیون مو جمع و باز از به روزترین کالکشن های اروپایی

جدیدترین شینیون مو جمع و باز از به روزترین کالکشن های اروپایی

جدیدترین شینیون مو جدیدترین شینیون مو را از به روز ترین کالکشن های روز  اروپایی برای خانم های خوش سلیقه گردآوری کرده ایم، …

ترفند براق کردن و از بین بردن جرم و لکه سینک ظرفشویی

ترفند براق کردن و از بین بردن جرم و لکه سینک ظرفشویی

براق کردن سینک یکی از مشکلاتی که با آن در آشپزخانه روبرو هستیم جرم و لکه هایی است که روی سینک ظرفشویی ایجاد …

تمیز کردن لکه و کثیفی سرامیک در دکوراسیون داخلی منزل

تمیز کردن لکه و کثیفی سرامیک در دکوراسیون داخلی منزل

تمیز کردن سرامیک در دکوراسیون داخلی منازل امروزی و مدرن از سرامیک های مختلف با جنس و طرح های متفاوتی استفاده می شود …

تمیز کردن انگشتر نقره

ترفندهای تمیز کردن انگشتر و جواهرات نقره در منزل تمیز کردن انگشتر نقره  تمیز کردن نقره با سرکه  تمیز کردن نقره با نوشابه  نقره سیاه شده با وایتکس  تمیز کردن انگشتر نقره با نگین فیروزه  تمیز کردن انگشتر طلا  تمیز کردن نقره با خمیر دندان  تمیز کردن گردنبند نقره

انگشتر و جواهرات نقره بسیار زیبا و پر طرفدار هستند اما در مقابل چیزهایی که روزانه مصرف می کنیم واکنش نشان داده و سیاه می شوند و نمی شود مانع سیاه شدن آن ها شد ولی می توانیم با راهکاری ساده دوباره نقره ها را برق بیاندازیم، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله ترفندهای تمیز کردن انگشتر و جواهرات نقره در منزل در ادامه با سایت داجان همراه باشید.

مواد لازم برای تمیز کردن نقره
 جوش شیریندو قاشق غذاخوری
سرکه سفیدنصف فنجان

تمیز کردن انگشتر نقره

مرحله اول

اگر شما هم به استفاده از جواهراتی که با نقره ساخته می شوند علاقه مند هستید و مشکل سیاه شدن رنگ نقره را دارید این راهکار برای شما مفید است و بسیار سریع به نتیجه دلخواه می رسید.

مرحله دوم

در ظرفی دو قاشق غذاخوری جوش شیرین را به همراه نصف فنجان سرکه سفید مخلوط می کنیم تا جوش شیرین در سرکه حل شود از این ترکیب برای براق شدن نقره استفاده کنید.

مرحله سوم

انگشتر یا گردنبند یا حتی ظروف نقره را می توانید داخل آن قرار دهید برای ۲ تا ۳ ساعت زمان دهید تا انگشتر و جواهرات شما براق و سفید شود و به درخشندگی و زیبایی روز اول برگردد.

مرحله چهارم

وقتی انگشتر براق شد از ترکیب جوش شیرین و سرکه خارج می کنیم و با آب سرد می شوییم و بلافاصله خشک می کنیم به همین راحتی انگشتر شما براق و زیبا می شود. شاد باشید.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 11 مهر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام داجان و لینک مستقیم بلا مانع است.