جدیدترین شینیون مو جمع و باز از به روزترین کالکشن های اروپایی

جدیدترین شینیون مو جمع و باز از به روزترین کالکشن های اروپایی

جدیدترین شینیون مو جدیدترین شینیون مو را از به روز ترین کالکشن های روز  اروپایی برای خانم های خوش سلیقه گردآوری کرده ایم، …

ماسک سفید کننده دائمی دست و پا برای آفتاب سوختگی

ماسک سفید کننده دائمی دست و پا برای آفتاب سوختگی

ماسک سفید کننده دست و پا در روزهای گرم تابستان همان قدر که لذت بردن از هوا و تفریح در فضای باز لذت …

5 ماسک صورت خانگی آسان برای داشتن صورت صاف و بی نقص

5 ماسک صورت خانگی آسان برای داشتن صورت صاف و بی نقص

ماسک صورت خانگی داشتن چهره ای صاف و بدون نقص یکی از آرزوهای بزرگ اکثر خانم ها در سراسر جهان است. بنابراین وقتی …

طرز تهیه ماسک صورت

طرز تهیه ماسک صورت درخشان کننده + ضدلک و ضد جوش ماسک صورت برای جوش ماسک صورت خانگی انواع ماسک صورت عکس ماسک صورت بهترین ماسک صورت خانگی بهترین برند ماسک صورت ماسک صورت مردانه ماسک صورت خانگی برای جوش

ماسک صورت در خشان کننده مناسب کسانی است که سالهای زیادی جوش سمج دارند کسانی که جای لک دارند یا جای آفتاب سوختگی، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ماسک صورت درخشان کننده + ضدلک و ضد جوش در ادامه با سایت داجان همراه باشید.

مواد لازم ماسک صورت
یک فنجانآرد نخود چی
زردچوبهیک قاشق چای خوری
روغن بادام شیرینیک قاشق چای خوری
 شیر ترجیحا گیاهییک دوم فنجان

طرز تهیه ماسک صورت

مرحله اول

برای درست کردن ماسک صورت در ابتدا یک فنجان آرد نخودچی را در ظرفی بریزید سپس زردچوبه و روغن بادام شیرین را اضافه نمایید و هم بزنید و در انتها شیر بادام یا شیر گیاهی را اضافه نمایید.

مرحله دوم

اگر شیر گیاهی نداشتید می توانید از شیر معمولی استفاده کنید همه مواد را کاملا با هم مخلوط کنید تا یک خمیر نرم بدست بیاورید سپس با براش یا دست به صورت بزنید زیر چشم ها هم می توانید بزنید.

 

مرحله سوم

به گردن هم از این ماسک درخشان کننده بزنید و صبر کنید تا ماسک روی صورت کاملا خشک شود کمی آب روی صورت بریزید و به صورت دایره ای روی پوست ماساژ دهید تا خمیر ماسک جدا شود.

مرحله چهارم

مرحله آخر هم باعث می شود ماسک جدا شود هم حالت ماساژ برای پوست دارد این کار را ادامه دهید تا همه ماسک از روی پوست پاک شود بهتر است شستشوی این ماسک را در حمام انجام دهید.

نکات ماسک صورت درخشان کننده

اگر مقدار این ماسک برای یک بار زیاد بود بقیه اش را در یخچال در ظرف دربسته نگهداری کنید، حتما از روغن بادام شیرین استفاده شود، اگر با زردچوبه روی پوست زردی ایجاد شد با یک پنبه آغشته به گلاب می توانید پاک کنید.

خواص ماسک صورت درخشان کننده

برای کسانی که سالیان سال جوش دارند و این جوش ها خیلی سمج هستند و حاضر نیستند پوست زیبا آن ها را ترک کنند بسیار مناسب است، کسانی که جای لک دارند، کسانی که آفتاب سوختگی دارند، کسانی که دنبال یک لایه بردار ملایم هستند ، کسانی که پوست کدری دارند می خواهند پوستشان درخشان و شفاف شود، کسانی که از ناهمواری های پوست خود شاکی هستند این ماسک پیشنهاد می شود.

چند بار استفاده از ماسک صورت در هفته

دو بار در هفته از این ماسک به مدت یک ماه استفاده نمایید تا تغییر را در پوست خود ببینید.

تست حساسیت

حتما قبل از استفاده از هر ماسکی تست حساسیت انجام دهید و مطمئن شوید که به مواد آن حساسیت ندارید.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 21 مرداد 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام داجان و لینک مستقیم بلا مانع است.