طرز تهیه تقویت کننده گیاهی مو + ضد ریزش و رشد مجدد موها

طرز تهیه تقویت کننده گیاهی مو + ضد ریزش و رشد مجدد موها

طرز تهیه تقویت کننده گیاهی مو این ماسک بمب تقویت کننده مو و خوش حالت کننده مو است که خواص زیادی برای موها …

جدیدترین مدل دستبند طلا شیک و مجلسی برای بانوان خوش سلیقه

جدیدترین مدل دستبند طلا شیک و مجلسی برای بانوان خوش سلیقه

جدیدترین مدل دستبند طلا جدیدترین مدل دستبند طلا را از گالری های مطرح و به روز برای بانوان خوش سلیقه گردآوری کرده ایم، …

ماسک زیبایی پوست همراه با ریلکس شدن و رفع استرس بدن

ماسک زیبایی پوست همراه با ریلکس شدن و رفع استرس بدن

زیبایی پوست رسیدگی به پوست یکی از راههای رسیدن به زیبایی است و برای آن باید زمان کافی بگذاریم تا استرس پوست و …

طرز تهیه ماسک ضد چروک

طرز تهیه ماسک ضد چروک و لیفت پوست خانگی ماسک ضد چروک و لیفت صورت ماسک ضد چروک پیشانی ماسک ضد چروک ماسک ضد چروک فوری بهترین ماسک برای چروک صورت قویترین ضد چروک طبیعی درمان قطعی چروک

رسیدگی به پوست صورت یکی از مهمترین کارهایی است که باید برای جوان سازی و حال بهتر پوست خود انجام دهید این ماسک خاصیت ضد چروک و لیفت کنندگی پوست را دارد و برای دور چشم و گردن هم قابل استفاده است و پوست را روشن تر و جوانتر می کند و با چند بار استفاده چروک های سطحی را از بین می برد و چروک های عمیق تر را تا حدودی باز می کند با استفاده از این ماسک به صورت مداوم پوست خود را بیمه می کنید و لیفت را به پوست خود هدیه می دهید این ماسک را می توانید سه بار در هفته انجام دهید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ماسک ضد چروک و لیفت پوست خانگی در ادامه با سایت داجان همراه باشید.

مواد لازم ماسک ضد چروک
سیب زمینییک عدد
سفیده تخم مرغنصف یک عدد
نشاسته ذرت یا آرد برنجیک قاشق چای خوری

طرز تهیه ماسک ضد چروک

مرحله اول

در ابتدا یک سیب زمینی بزرگ را تمیز بشویید و پوستش را بگیرید سپس رنده کنید. آبش را کاملا بگیرید و در یک کاسه بریزید و ۱۵ دقیقه زمان بدهید تا استراحت کند و نشاسته آن ته نشین شود.

مرحله دوم

گوشت سیب زمینی را که رنده کرده بودیم بعد از جدا کردن از آب آن به عنوان اسکراب استفاده می شود با دو قاشق غذاخوری شیر مخلوط می کنیم و روی پوست ماساژ می دهیم .

مرحله سوم

بعد از این که نشاسته جدا شد یک قاشق از آن را داخل کاسه ای می ریزیم و با نصف سفیده تخم مرغ  و دو قاشق از آب سیب زمین مخلوط می کنیم سپس نشاسته ذرت را اضافه می نماییم.

مرحله چهارم

به جای نشاسته ذرت از آرد برنج هم می توانید استفاده نمایید و با چنگال خوب هم می زنیم تا یکدست شود سپس با دست یا براش ماسک را رو به بالا روی پوست صورت و گردن می زنیم.

مرحله پنجم

این ماسک را روی پوست دور چشم و دستها هم می توانید استفاده کنید قبل از زدن ماسک مواد را دوباره هم می زنیم بعد روی پوست می مالیم و برای ۲۰ تا ۳۰ دقیقه حرف نمی زنیم و ریلکس می کنیم.

مرحله ششم

بعد از گذشت این زمان پوست را با آب گرم در ابتدا بشویید سپس با آب سرد بشویید احساس کشیدگی و لیفت را در پوست خود حتی با یک بار استفاده خواهید داشت.

خواص ماسک ضدچروک و لیفت کننده

این ماسک ضد چروک، ضد لک و روشن کننده است و سلولهای مرده پوست را جدا می کند با استفاده مداوم از این ماسک ده سال جوانتر می شوید چروک های ریز محو می شوند و چروک های عمیق باز می گردند و پوست شما فوق العاده روشن می شود.

نکات ماسک ضد چروک

این ماسک را باید تازه مصرف کنید و نمی شود آن را نگهدارید اما سیب زمینی را تا ۴ روز و سفیده را تا ۳ روز در ظرف دربسته در یخچال می توانید نگهداری کنید حتما قبل از استفاده چک کنید خراب نشده باشد. اگر در طول استفاده از ماسک احساس کشیدگی در پوست کردید طبیعی است بعد از شستن دستمال را آرام روی پوست بگذارید و بردارید و خشک کنید سپس مرطوب کننده مناسب پوست خود را بزنید نشاسته ذرت برای پوست بهترین هاست اما اگر پیدا نکردید آرد برنج نرم هم خوب است در هفته سه بار استفاده کنید و از پوست بی نظیر خود لذت ببرید.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 26 تیر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام داجان و لینک مستقیم بلا مانع است.