چگونه پسری که فکر می کند زشت است زیبا کنیم

چگونه پسری که فکر می کند زشت است زیبا کنیم

پسر زشت زیبایی یکی از مهمترین تصوراتی است که ما از دنیا و آدمهای اطراف داریم در مطلب چگونه پسری که فکر می …

اسرار و رازهای زیبایی که افراد کمی می دانند

اسرار و رازهای زیبایی که افراد کمی می دانند

اسرار و رازهای زیبایی همه خانم ها علاقمند هستند در زمینه اسرار و رازهای زیبایی که افراد کمی می دانند اطلاعات کسب کنند …

کاردستی با سنگ برای کودکان + قشنگ ترین دست سازه های سنگی

کاردستی با سنگ برای کودکان + قشنگ ترین دست سازه های سنگی

کاردستی با سنگ کاردستی با سنگ یکی از کارهای قشنگ و جذابی که می توانید با کودکان خود بسازید از سنگ های صافی …

معجزه آب برای پوست

معجزه آب برای پوست + آیا نوشیدن آب به آکنه کمک می کند؟ کیا از خوردن آب برای پوست نتیجه گرفتن معجزه آب برای پوست فواید نوشیدن آب برای پوست ایا اب باعث سفیدی پوست میشود ایا اب باعث سفیدی پوست میشود فواید نوشیدن اب برای چاقی صورت اب باعث زیبایی میشود فواید نوشیدن اب زیاد  

پاسخ کوتاه و خوشحال کننده این است، بله. آب آشامیدنی کاملا می تواند به مبارزه با آکنه کمک کند. با وجود ترکیب مولکولی ساده و زیبا، نوشیدن مقادیر کافی آب فواید زیادی برای سلامتی به همراه دارد که تنها یکی از آنهاست که پوست شما را جوان می کند. مطالب نشان می دهد آیا می دانستید که ۶۰ درصد از کل انسان بالغ به طور کامل از آب تشکیل شده است؟ احتمالاً  این یک واقعیت شناخته شده است. اما آیا می دانستید که مغز و قلب تقریباً ۷۴ درصد آب دارند در حالی که ریه ها ۸۳ درصد آب دارند؟ از این که برای مشاهده معجزه آب برای پوست + آیا نوشیدن آب به آکنه کمک می کند؟در ادامه با سایت داجان همراه می شوید سپاسگزارم.

معجزه آب برای پوست

در مورد اینکه پوست ما ۶۳ درصد آب دارد چطور؟ آیا می دانستید؟

 بیش از نیمی از پوست ما آب ساده است. این چیزی است که به پوست خاصیت ارتجاعی می بخشد و به ما ظاهر و احساس شادابی می بخشد، اما چیزی که در مورد محتوای آب باید درک کرد این است که نوسان دارد. ممکن است شما آن را احساس نکنید، اما پوست ما دائماً در حال کار است و سعی می‌کند تا حد ممکن رطوبت را حفظ کند تا ما را سرزنده و جوان نگه دارد، اما همیشه قادر به نگه داشتن رطوبت به اندازه مورد نیاز نیست.

چیزهایی مانند هورمون‌ها، حمام کردن زیاد، استفاده از صابون‌های خشن و مصرف برخی داروها نیز می‌توانند توانایی پوست ما را برای نگه داشتن رطوبت معجزه‌آسا شیرین و شفاف کاهش دهند. از آنجایی که رطوبت پوست ما از سطح استاندارد ۶۳ درصد کاهش می یابد، احتمال ایجاد آکنه افزایش می یابد. این تا حدی به این دلیل است که آب متصل به پوست برای شاداب نگه داشتن پوست ما وظایف مختلفی دارد و یکی از آن‌ها دفع سموم است. آلاینده ها یکی از دلایل اصلی آکنه غیر هورمونی هستند، بنابراین منطقی است که هر چه مایعات مبارزه کننده با سموم بیشتری وارد سیستم خود شوید، پوست شما سالم تر می شود. با این حال، چیزی به نام آب بیش از حد وجود دارد، اما بعداً در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد. آب همچنین یکی از موثرترین ضدالتهاب‌های طبیعی است، به همین دلیل است که به مبتلایان به آرتریت اغلب توصیه می‌شود مصرف آب خود را افزایش دهند. می تواند همان اثر تسکین دهنده را روی التهاب ناشی از آکنه داشته باشد. در نهایت، نوشیدن مقدار زیادی آب با هیدراته نگه داشتن پوست ما با آکنه مبارزه می کند، که من را به نقطه بعدی می رساند.

آیا نوشیدن آب به پوست چرب کمک می کند؟

اگر اخیراً از آکنه یا پوست چرب رنج می برید، به جای پرداخت هزینه برای نوعی محلول شیمیایی تزریق شده توسط شیمیدان، بهترین گزینه این است که با نوشیدن آب بیشتر شروع کنید. برای درک اینکه چرا نوشیدن آب بیشتر به شما کمک می کند، باید زنجیره علت و معلولی را مشاهده کنیم که منجر به این شرایط پوستی تحریک کننده و اغلب دردناک می شود.

معجزه آب برای پوست + آیا نوشیدن آب به آکنه کمک می کند؟ کیا از خوردن آب برای پوست نتیجه گرفتن معجزه آب برای پوست فواید نوشیدن آب برای پوست ایا اب باعث سفیدی پوست میشود ایا اب باعث سفیدی پوست میشود فواید نوشیدن اب برای چاقی صورت اب باعث زیبایی میشود فواید نوشیدن اب زیاد  

آکنه زمانی رخ می دهد که غدد چربی روی سطح پوست ما مسدود می شوند. دقیقاً چه چیزی آنها را مسدود می کند؟ خوب، این غدد به فولیکول‌های مو متصل هستند، سوراخ‌های کوچکی در پوست ما که تک تک موها از آن بیرون می‌روند. غدد چربی مقدار کمی از یک ماده روغنی به نام سبوم را آزاد می کنند تا موها را از این فولیکول ها و همچنین پوست ما روان کنند. آکنه زمانی ایجاد می شود که این غدد به حالت هایپر درایو می روند و بیش از حد لازم سبوم تولید می کنند. با سلول های مرده پوست مخلوط می شود و غدد را مسدود می کند.

نکته مهم در اینجا این است که آکنه به دلیل تولید بیش از حد روغن سبوم ایجاد می شود.

تولید بیش از حد سبوم، غدد چربی ما وقتی پوست ما خشک یا پوسته پوسته می شود به طور خودکار وارد دنده پنجم می شوند. این تقصیر آنها نیست که می تواند در نهایت منجر به شعله ور شدن آکنه شود. این غدد باهوش فقط سعی می کنند کمبود آبرسانی طبیعی در پوست ما را جبران کنند. پوست ما زمانی تحریک می شود که محتوای آب کافی نداشته باشد، زیرا این آب است که مسئول نرمی و لطافت پوست است.

دلیل خشکی و پوسته پوسته شدن پوست چیست؟ رطوبت کم. نکته اصلی این بار این است که تولید بیش از حد سبوم ناشی از خشکی و پوسته پوسته شدن پوست است.

همانطور که قبلاً به آن اشاره کردیم، زندگی ممکن است برای پوست سخت باشد و توانایی آن در حفظ رطوبت را کاهش دهد، اما بهترین راه برای کمک به آن نوشیدن مقدار زیادی آب است. هرچه آب بیشتری بنوشیم، سطح رطوبت پوست ما بیشتر می شود. هنگامی که مصرف آب خود را افزایش می دهید، باید متوجه شوید که پوست شما به اندازه قبل چرب نیست و کمی بعد، لکه ها شروع به محو شدن می کنند و از بین می روند!

روزانه چقدر آب بنوشم تا پوستی شفاف داشته باشم؟

خبر خوب این است که برای داشتن پوستی شفاف‌تر، نیازی به نوشیدن آب بیشتر از آنچه در حال حاضر برای اهداف سلامتی دارید، ندارید، بنابراین برای دیدن نتایج نباید غرغر کنید. تا زمانی که مقدار پیشنهادی معمولی را بنوشید، نه تنها در پوست خود، بلکه در کل بهبودهایی را مشاهده خواهید کرد. شما احساس انرژی خواهید کرد، مغز شما کارآمدتر عمل می کند، سلامت گوارش شما بهبود می یابد، مفاصل شما محافظت می شود، ضربان قلب شما تثبیت می شود… همه چیز خوب است. اینکه چقدر آب باید بنوشید به فعالیت و آب و هوا بستگی دارد. به عنوان یک قانون کلی، شما باید همیشه حداقل ۲ لیتر آب در روز مصرف کنید که برابر با ۸ لیوان است. به خاطر داشته باشید؛ با این حال، ۲ لیتر حداقل است. حتی اگر یک روز تنبل را در داخل خانه با دمای محیط متوسط ​​سپری می‌کنید، همچنان به ۸ لیوان آب خود نیاز دارید تا پوست خود را تضمین کنید و بقیه در حالت اولیه باقی بماند. اگر در طول روز در معرض گرما هستید، باید حداقل چهار لیوان آب دیگر را به برنامه هیدراتاسیون خود اضافه کنید و کل مصرف خود را به حدود ۳ لیتر برسانید. اگر برای روز سختی برنامه ریزی کرده اید یا قصد دارید ورزش های زیادی انجام دهید، نوشیدن ۴ لیتر آب برای اطمینان از هیدراته و شفاف ماندن پوست شما کاملا ضروری است. شروع یک برنامه کاملاً جدید هیدراتاسیون می تواند دشوار باشد، به خصوص در ماه های سردتر که معمولاً تشنه نیستید. همچنین در ابتدا برایم سخت بود، بنابراین از یک بطری نوشیدنی با زمان قابل استفاده مجدد استفاده کردم تا از میزان مصرف آب خود مطلع باشم.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 20 اسفند 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام داجان و لینک مستقیم بلا مانع است.