تمیز کردن لکه های مبل و کثیفی ها با درب قابلمه

تمیز کردن لکه های مبل و کثیفی ها با درب قابلمه

تمیز کردن لکه های مبل اگر مبل ها پر از لکه و کثیفی هستند می توانید از این راهکار عالی استفاده کنید تا …

چیدن لباس در کمد دیواری + مرتب کردن کمد لباس اینستا

چیدن لباس در کمد دیواری + مرتب کردن کمد لباس اینستا

چیدن لباس در کمد در زندگی، چیزهایی وجود دارد که هرگز نمی توانید از آنها سیر شوید. ما البته در مورد شکلات، کفش …

مدل مانتو بلند شیک و فوق العاده باکلاس با طراحی های 1403

مدل مانتو بلند شیک و فوق العاده باکلاس با طراحی های 1403

مدل مانتو بلند شیک مدل مانتو بلند شیک را از ژورنال های روز و مطرح برای خانم های علاقه مند به این سبک …

پاک کردن روغن سوخته از روی اجاق گاز

راه های طلایی پاک کردن روغن سوخته از روی اجاق گاز پاک کردن روغن سوخته از فر  پاک کردن روغن سوخته از قابلمه  چگونه میله های چدنی گاز را تمیز کنیم  پاک کردن روغن سوخته از روی لباس  چگونه روغن سوخته را تصفیه کنیم  از بین بردن سوختگی روی اجاق گاز  بهترین حلال روغن خوراکی

اجاق گاز وسیله پر کاربردی است که در روز چند بار از آن استفاده می شود و باید با پاک کردن بعد از هر بار آشپزی از آن مراقبت کنیم تا کارایی بیشتری داشته باشد حتما برای شما هم پیش آمده که روغن در هنگام سرخ کردن روی گاز بریزید و بسوزد پاک کردن آن بسیار سخت است و ظاهر بدی به اجاق گاز می دهد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله راه های طلایی پاک کردن روغن سوخته از روی اجاق گاز در ادامه با سایت داجان همراه باشید.

پاک کردن روغن سوخته

بهترین کار این است که زمانی که تازه روغن روی گاز می ریزید آن را تمیز کنید تا در تماس با حرارت نسوزد در این صورت پاک کردن آن سخت تر خواهد بود اما در این مطلب چند روش آموزش داده شده است که به شما کمک می کند سریعتر به نتیجه برسید.

پاک کردن روغن سوخته با جوش شیرین و سرکه

مرحله اول

برای پاک کردن روغن سوخته و نرم کردن مواد روغنی که به راحتی تمیز نمی شود از یک استکان سرکه و یک قاشق پودر جوش شیرین استفاده کنید این دو را با هم مخلوط کنید.

مرحله دوم

برای ۵ دقیقه روی محل مورد نظر بریزید و صبر کنید سپس با آب جوش بشویید. با توجه به وسعت مکانی که می خواهید تمیز کنید مقدار مواد را می توانید بیشتر کنید البته به همان نسبتی که بود.

پاک کردن روغن سوخته با نوشابه

مرحله اول

یکی از موادی که می توانید استفاده کنید نوشابه است که شاید برای شما عجیب باشد که با روغن چه می کند! گاز حل شده در نوشابه باعث زدودن و حل شدن روغن در خود می‌ گردد .

مرحله دوم

برای پاک کردن روغن سوخته از روی اجاق گاز روی محل مورد نظر ابتدا کمی نوشابه گازدار بریزید و بعد از چند دقیقه کوتاه آن را با آب جوش پاک نمایید و از گاز تمیز و براق خود لذت ببرید.

پاک کردن روغن سوخته با آب لیمو

مرحله اول

یکی از راههای خوب استفاده از آب لیمو است که خاصیت اسیدی دارد و چربی را در خود حل می‌کند برای این کار ابتدا کمی آب جوش روی روغن بریزید.

مرحله دوم

در این مرحله آب لیمو را برای ده دقیقه روی محلی که روغن سوخته بریزید و بگذارید بماند سپس آب جوش ریخته و تمیز کنید.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 4 شهریور 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام داجان و لینک مستقیم بلا مانع است.