مدل مانتو بلند شیک و فوق العاده باکلاس با طراحی های 1403

مدل مانتو بلند شیک و فوق العاده باکلاس با طراحی های 1403

مدل مانتو بلند شیک مدل مانتو بلند شیک را از ژورنال های روز و مطرح برای خانم های علاقه مند به این سبک …

تاثیر ضدآفتاب و فواید استفاده از آن برای پوست صورت

تاثیر ضدآفتاب و فواید استفاده از آن برای پوست صورت

تاثیر ضدآفتاب و فواید سوالهای بسیار زیادی در مورد مصرف ضدآفتاب وجود دارد و ما در مطلب تاثیر ضدآفتاب و فواید استفاده از …

تمیز کردن براش آرایشی + چگونه برس های آرایش را تمیز کنیم

تمیز کردن براش آرایشی + چگونه برس های آرایش را تمیز کنیم

تمیز کردن براش آرایشی شاید تعجب کنید اگر بدانید برس های آرایشی چقدر کثیف می شوند و چقدر می توانند روی صورت شما …

تقویت ناخن خانگی

تقویت ناخن خانگی تقویت ناخن خانگی برای بلند شدن تقویت ناخن بعد از برداشتن کاشت تقویت ناخن با وازلین سفت شدن ناخن با ابلیمو بهترین تقویت کننده ناخن خانگی بهترین سفت کننده ناخن تقویت ناخن با ژلوفن برای سفت شدن ناخن چه باید کرد Home nail strengthening nr,dj khok ohk'd

تغییر در عادات زندگی و تغذیه ممکن است به تقویت ناخن ها کمک کند. هیدراته ماندن، مصرف مکمل و اجتناب از برخی مواد شیمیایی تنها برخی از مواردی است که می توانید امتحان کنید، از این که برای مشاهده بهترین تقویت ناخن خانگی برای بلند شدن + سفت شدن ناخن در ادامه با سایت داجان همراه می شوید سپاسگزارم.

تقویت ناخن خانگی

هیدراته بمانید

نوشیدن آب کافی برای سلامتی ضروری است و سلامت ناخن نیز از این قاعده مستثنی نیست. بدون رطوبت کافی، ناخن ها شکننده شده و به راحتی می شکنند و پوسته می شوند. نوشیدن آب کافی به آنها کمک می کند تا رطوبت خود را حفظ کرده و قوی بمانند.

به رژیم غذایی خود توجه کنید

مطمئن شوید که یک رژیم غذایی غنی از مواد مغذی و متنوع و همچنین مصرف مولتی ویتامین با مواد معدنی دارید. رژیم غذایی با کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی حیاتی می‌تواند بر کل بدن شما از جمله ناخن‌ها تأثیر بگذارد. قبل از شروع مکمل های جدید با متخصص خود صحبت کنید.

مراقب محصولاتی که استفاده می کنید باشید

لاک و پاک کننده ناخن ها در بسیاری از محصولات حاوی مواد شیمیایی خشن هستند که در واقع می توانند ناخن ها را ضعیف کنند. از پاک کننده های لاک ناخن که حاوی استون هستند باید اجتناب کرد زیرا می تواند به ناخن ها آسیب برساند. به دنبال لاک های غیر سمی و همچنین لاک پاک کننده های بدون استون باشید.

تقویت ناخن خانگی تقویت ناخن خانگی برای بلند شدن تقویت ناخن بعد از برداشتن کاشت تقویت ناخن با وازلین سفت شدن ناخن با ابلیمو بهترین تقویت کننده ناخن خانگی بهترین سفت کننده ناخن تقویت ناخن با ژلوفن برای سفت شدن ناخن چه باید کرد Home nail strengthening nr,dj khok ohk'd

محصولات ضدعفونی کننده دست و پاک کننده

اگر از ضدعفونی کننده دست استفاده می کنید، سعی کنید آن را روی ناخن های خود نبرید و در حد اعتدال از آن استفاده کنید. ضدعفونی کننده مبتنی بر الکل ناخن ها (و دست ها) را خشک می کند و منجر به شکنندگی ناخن ها می شود. هنگام تمیز کردن اطراف خانه، دستکش لاستیکی بپوشید. بسیاری از محصولات پاک کننده یا دستمال مرطوب حاوی مواد شیمیایی هستند که می توانند ناخن را ضعیف کنند. دستکش به شما کمک می کند تا از تماس با این مواد شیمیایی جلوگیری کنید.

شامپو

اگر از شامپویی استفاده می‌کنید که خشک می‌کند یا قصد دارد روغن‌ها را از بین ببرد (یعنی مخصوص موهای چرب)، ممکن است ناخن‌های شما را خشک کند و باعث ضعیف یا شکننده شدن ناخن‌ها شود. سعی کنید شامپوی خود را به مدت چند هفته عوض کنید و ببینید آیا تفاوتی را مشاهده می کنید.

به ناخن‌هایتان استراحت بدهید

در همین راستا، اگرچه لاک ناخن زیبا به نظر می رسد، ناخن های شما نیاز به تنفس دارند. استفاده مداوم از لاک، حتی لاک غیر سمی، می تواند ناخن را ضعیف کند. پس از استفاده از لاک به مدت یک هفته یا بیشتر، لاک را با یک لاک پاک کن بدون استون پاک کنید و سپس اجازه دهید ناخن های شما به مدت یک هفته بدون لاک باشد.

ناخن های خود را کوتاه تر نگه دارید

ناخن های بلند بیشتر احتمال دارد که بشکنند و بر روی چیزها گیر کنند، در حالی که ناخن های کوتاه تر احتمال تراشیدن، ترک خوردن یا شکافتن کمتری دارند که به قوی نگه داشتن آنها کمک می کند.

از ناخن های خود به عنوان ابزار استفاده نکنید

استفاده از ناخن به عنوان ابزار می تواند منجر به شکستگی و خرد شدن ناخن شود که به نوبه خود می تواند ناخن را ضعیف کند.

از لوسیون روی ناخن استفاده کنید

بعد از پاک کردن لاک، یا اگر فکر می‌کنید به اندازه کافی هیدراته نشده‌اید، از کرم دست روی دست‌هایتان استفاده کنید و مطمئن شوید که ناخن‌هایتان را مرطوب می‌کنید. می توانید این کار را هر بار که دستان خود را می شویید انجام دهید.

نحوه سوهان زدن ناخن های خود را تغییر دهید.

سوهان زدن ناخن ها در یک حرکت رفت و برگشتی مانند اره می تواند ناخن های شما را ضعیف کند. در عوض، آنها را در یک جهت تشکیل دهید. همچنین، به راحتی از کناره های ناخن استفاده کنید، زیرا سوهان زدن بیش از حد آن می تواند ناخن را ضعیف کند.

با پزشک خود صحبت کنید

اگر چندین هفته را امتحان کرده اید و هیچ تغییری در ناخن های خود مشاهده نکرده اید، به یک متخصص پوست مراجعه کنید. آن‌ها می‌توانند به ناخن‌های شما نگاهی بیندازند و در مورد وضعیت عادی و سلامت کلی‌تان سؤالاتی از شما بپرسند. در صورت نیاز، آنها می‌توانند یک درمان ناخن قوی تجویز کنند که می‌تواند به تقویت ناخن‌های شما کمک کند.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 9 مرداد 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام داجان و لینک مستقیم بلا مانع است.