مدل مانتو ژاکارد مزونی شیک و ساده برای بانوان خاص پسند

مدل مانتو ژاکارد مزونی شیک و ساده برای بانوان خاص پسند

مدل مانتو ژاکارد مزونی مدل مانتو ژاکارد مزونی یکی از مدلهای خاص و زیبا است که می تواند یک استایل فوق العاده شیک …

میکاپ کره ای شیک و دخترانه از جدیدترین مدل های آرایش فانتزی

میکاپ کره ای شیک و دخترانه از جدیدترین مدل های آرایش فانتزی

میکاپ کره ای میکاپ کره ای یک سبک خاص و متفاوت آرایش است که در کشور کره ترند شده است در این مقاله …

جدیدترین مدل های میکاپ لایت و شیک برای عروسی

جدیدترین مدل های میکاپ لایت و شیک برای عروسی

 مدل میکاپ آرایش صورت شامل آرایش پوست و لب به همراه گونه و چشمهاست که بسیار مهم است که چگونه این کار را …

مدل آرایش صورت

مدل آرایش صورت

یک آرایش و میکاپ شیک می تواند در هر مناسبتی به چهره زیبایی خاصی ببخشد و تکمیل کننده ظاهر شما باشد در این مطلب مدل های زیبایی از میکاپ گردآوری شده است، از این که برای مشاهده به روزترین مدل آرایش صورت شیک و ساده برای چشم رنگی ها در ادامه با سایت داجان همراه می شوید سپاسگزارم.

مدل آرایش صورت

مدل آرایش صورت

از مهمترین کارهایی که باید قبل از آرایش انجام دهیم تمیز کردن پوست و استفاده از مرطوب کننده است مرطوب کننده را کف دست کمی بمالید تا گرم شود سپس روی صورت بزنید تا زودتر جذب پوست شود.

مدل آرایش صورت

اگر پوست جربی دارید از کرم پودر و پنکیک مناسب پوست چرب استفاده کنید اگر نوع پوست خود را نمی شناسید یک دستمال کاغذی روی پوست بکشید اگر لکه چربی روی آن افتاد پوست چربی دارید اگر فقط نقطه تی شکل صورت یعنی پیشانی و بینی چرب است پوست مختلط دارید.

مدل آرایش صورت

آرایش صورت فقط برای آراستگی نیست خیلی ها برای پوشاندن لکه های صورت و جای جوش از آن استفاده می کنند و همین طور برای متعادل نشان دادن اجزای صورت با کانترینگ و هایلایتر قسمت های از صورت را برجسته تر یا کوچک تر می کنند تا زیبایی بیشتری داشته باشند.

مدل آرایش صورت

ابروها قاب چهره هستند و تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چهره دارند اگر ابروهای نامرتب یا نامتقارن دارید از یک متخصص کمک بگیرید و با کمی حوصله اجازه دهید تا ابروهای شما دوباره پر و زیبا شود مداد ابرو برای پر کردن ابرو توصیه نمی شود برای آرایش از سایه ابرو استفاده کنید.

مدل آرایش صورت

آرایش چشم ها بخش بسیار مهم و قابل توجهی است با یک خط چشم زیبا شروع کنید که بعد از چند ساعت زیر چشم را سیاه نکند فرمژه می تواند چشم ها را بزرگ تر و شما را جوان تر نشان دهد و در انتها با ریمل به کار خود پایان دهید.

مدل آرایش صورت

رژگونه  می تواند هم شما را زیبا کند و هم بسیار زشت! انتخاب یک رنگ مناسب بسیار مهم است سپس لبهای خود را جمع کنید تا محل رژگونه را روی استخوان گونه پیدا کنید سپس به آرامی براش را در رژگونه فرو کرده و به آرامی روی مچ دست بکشید تا اضافه آن از بین برود سپس روی گونه ها بزنید تا این اثر هنری را تکمیل کنید.

مدل آرایش صورت

می توانید از یک ژل حالت دهنده ابرو استفاده کنید و ابروها را با آن حالت داده و بالا بکشید این کار ظاهری شیک تر و مرتب تر ایجاد می کند و حالت طبیعی ابروها را بیشتر نشان می دهد.

مدل آرایش صورت

از یک رژلب مناسب با رنگ آرایشتان استفاده کنید از خط لب های خیلی تیره پرهیز کنید سال هاست که این مدل آرایش منسوخ شده است و رژ لب هایی نزدیک به رنگ لب می توانند یک گزینه جذاب باشند. البته با توجه به مراسمی که می خواهید شرکت کنید می توانید رنگ آن را تغییر دهید.

مدل آرایش صورت

در انتها برای ماندگاری بهتر رژلب یک دستمال کاغذی را روی لب بگذارید و با براش یا انگشت از پودر روی آن بزنید این کار به ماندگاری بیشتر آن کمک می کند سپس گلاب را در اسپره ریخته و روی هوا بپاشید و اجازه دهید روی صورت شما بنشیند این کار به ماندگاری بیشتر آرایش و یکدست شدن چهره کمک می کند.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 20 مرداد 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام داجان و لینک مستقیم بلا مانع است.